Sleepy Sunday

FYFAN vad trött jag är idag. Förkylningen har inte blivit nå värre men energin är fan som bortblåst. Känns som att jag skulle kunna sova hela dan. Men nä.. Till middag ska det bli nån äcklig köttgryta som jag har lovat att laga nu. Jag hatar fan köttgrytor.. Bläh ! Och alltid så jävla segt oxå även om man kokar typ 4 timmar när man lagar på nån gammal älg märkt "Grytbitar" så man inte har nån aning om vad det egentigen är för del av djuret.

Har även tänkt dammtorka, baka bröd, dammsuga och plantera en blomma. Disk finns det oxå och köket är skitigt. Ingen aning om hur jag ska orka med det. Får dricka kaffe.


SNARK !

Vi gör en lista så får jag se hur mycket jag gör.

- Dammtorka
- Laga mat
- Baka bröd
- Dammsuga hela lght
- Vattna blommor
- Plantera en blomma
- Diska, torka bänkar och bord
- Övrigt som att plocka undan, sortera och slänga lite kläder/ge till second hand, Slänga sopor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0