Onsdag

Aaah.. Nu har jag nyss tömt mitt påskägg.
Det måste ha varit väldigt utsorterat på affären för påskharen hade inte träffat in måga av mina favoriter utan faktiskt mest såna godisar som jag inte tycker om. Som vanligt när det är så tar jag dem halvdana först för dem godaste vill jag ju spara till sist.. Sen är det plötsligt bara favoriterna och dem äckliga kvar så efter många om och men äter man några av de äckliga, sen alla goda... och tillslut måste man trycka i sig alla dem som man verkligen inte tycker om. No wonder att folk blir överviktiga...


Idag har jag jobbat från 8-15 vilket med enkel matematik blir 7 timmar. Åkte buss hem och träffade bebi på busshållplatsen för han var ute och provkörde en bil från jobbet :) Kom hem och satte mig här men nu alldeles strax ska jag förflytta mig mot köket för att laga middag. This is what's for dinner !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0