Mer blommor !

Idag har vi varit på veckans allehanda i Boden, Jag tyckte dem hade rätt konstiga priser och mycket i dåligt skick osv men ett fynd gjorde jag faktiskt, Blomkrukan till vänster på bilden köpte jag för bara 10 kronor. Den till höger har jag köpt på Tradera nu i veckan för 77 kronor + frakt då.



Var även in på Blomsterlandet på vägen hem och köpte mig två nya blommor som jag planterade alldeles nyss.

En Arabisk kaffeblomma

Och någon slags Dracena i en kruka jag hade sedan tidigare.


Förutom shopping har vi idag ägnat oss åt Tårtätande hos Emils syster Ida som fyllde år idag. En Operatårta hade hon gjort så det var gött :)

Vi har vart Svensson och köpt hem Tacosingredienser som ska bli dagens middag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0