Marabou

Idag åkte jag till Statoil för att köpa choklad.. Sist jag var där hade dem den nya Marabou Polka så jag tänkte att den nya Passion säkert oxå finns (Dem hade 2 för 40 så jag skulle prova 2 nya smaker tänkte jag). Ingen av nyheterna fanns oturligt nog så jag körde på ett säkert kort och tog en Apelsinkrokant och så en för mig ny smak Caramelized almonds & sesalt.



Den var god, Jag har redan ätit upp hela vilket inte är likt mig så jag inte är något Chokladmonster men den är inte alls lika söt som andra Marabou's så man vart inte så trött på den direkt.

Den vart inte någon favorit men får helt klart godkänt, Vill dock ha meer salt så man känner det tydligare. Tror det hade varit väldigt gött ! :)

3/5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0