Måndag

Ny arbetsvecka med en liten mjukstart då jag bara jobbade 2 timmar.. Sen var jag och tankade jobb-bilen samt lämnade in nå papper hos ena chefen.

Åkte till Willys på Storheden och handlade direkt efter att jag slutat eftersom dom bygger om på det i hamnen och för att det var så jävla mycket trafik i stan. Vart skitbillig som vanligt. Jag brukar köpa av de billigaste märkena på det jag vet är bra ändå och på andra varor köper jag av dem "vanliga" dyrare märkena som ändå är mycket billigare på Willys än tex Kvantum.

Som ett exempel kan jag skriva upp allt jag köpe idag och hur billigt det blev.

800 g fryst fisk
1 burk Bullens Pilsnerkorv
6-pack Ägg
Havremjölk
Naturell Yogurt
Mjölk
5 dl Grädde
2 burkar Tonfisk
1 burk Passerade tomater
1 burk Champinjoner
Flingor (Havreringar)
450g Päron
300g Äpplen
1 Gul paprika
1 Citron
1 Vitlök
1 hg Godis

För bara 216 kronor! Sjukt bra.

Kom hem och lagade Pytt i Panna till lunch, vek tvätt, kollade igenom reklam, Dammsög nyss hela lght och satte mig sedan här. Måste diska innan jag ska laga middag men jag skjuter nog på det ett tag till. Har iaf fortfarande ont i huvet som jag haft nu sen i Fredags. Surt !


Kommentarer
Jennifer

SV: Haha, ja visst kan jag det :)

Om du ser lite av din energi åt mig :D

2010-04-12 @ 14:02:35
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0