Måndag

Hemkommen från jobbet för ett tag sen.. Är absolut inte frisk men hade jag inte jobbat idag hade kunderna bara lagts på hög och jag hade bokstavligt talat drunknat i jobb så.. Jag jobbade idag !

Tog bussen hem och har nyss lagat samt ätit middag. En väldigt snabb och enkel sådan i form av köttbullar & makaroner. Baby stannar över på jobbet idag och fixar med Buicken så jag ska snart åka till Storheden och handla mat. Det är väldigt mycket som tagit slut just nu hemma hos oss.. Nivet såna saker som man köper hem sällan som räcker länge. En massa såna saker har nu bestämt sig för att ta slut samtidigt... Sen blir det ju såklart en vanlig veckohandling alá mjölk, bröd, pålägg osv :)



Ska gå och skriva en handlingslista nu och äta en bit tårta innan jag far :)


Kommentarer
Emma

Borde väl inte spela någon roll om man målar dom...eftersom vi ändå måste ta bort dom... neo har ju tuggat i dom så..

2010-04-27 @ 09:00:16
URL: http://emmnie.blogg.se/
Nina

Grattis på din dag :)

2010-04-27 @ 14:23:02
URL: http://nmisaxon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0