Måndag

HejHallå !

Tänkte jag skulle skriva lite snabbt om dagen innan Jag & Älsklingen slår på ännu en film. Igår såg vi Elling och idag blir det nog Slumdog Millionare. Måste bara vika nytvättade sängkläder först och plocka undan lite i köket.. Är ledig imorn och Emil är hemma och är sjuk.. Så jävla skönt !.. Att jag är ledig alltså :D Slipper man känna sig stressad med mat och disk och lunchlådor osv. Så då ska jag passa på att få lite nytta gjort som att baka till exempel :)

Jag har jobbat till 15.30 idag och sen for jag hem och lagade en sjukt god fiskgryta som tillochmed baby tyckte om. Efter det for vi på Willys och handlade mat och har inte gjort dess mer sen jag kom hem men ska snart ;D

Ska föresten lägga in receptet på brödet jag bakade igår.. Det är jättegott, nyttigt, lättbakat och går väldigt fort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0