Lördag

Godmorgon !, Eller snarare ond morgon i mitt fall !
Just typiskt att jag alltid ska ha ont i kroppen varenda Lördag.. Inte särskilt förvånade dock med tanke på en hel jobbvecka speciellt Torsdag, Fredag som alltid är värst. Men ändå.. Olägligt med svinont i axel, nacke och huvud när man är ledig och ska passa på att göra en massa nytta.

Har dock trotsat värken och diskat, torkat bänkar + bord, rengjort toa & handfat, hängt ut sängkläder på vädring etc. Mamma kommer hit senare och ska klippa mig så jag tänkte laga någon lunch åt oss och sen göra maränger med lite överblivna äggvitor. Ska nog föresten utnyttja Mamsen lite så jag får hjälp att vika sängkläderna oxå :)

Skulle faktiskt behöva baka lite matbröd oxå.. Kanske blir en heldag i köket idag.. haha :)


Nä, Nu ska jag börja steka lite älgfärs.. Tror jag gör lite thaitouch på den med currypasta, coconut sweet chili och sånt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0