Läs först - Kommentera sedan

Okey.. Sånthär stör mig bara så jävla mycket.

Här nedan kan ni ju se att jag skrivit ett inlägg om min Köttgryta: Att alla köttgrytor jag annars smakat har varit sega och äckliga MEN att jag lyckats med dem jag lagat och därför nu tycker mer om grytor.

Får sedan en kommentar om att jag inte kan tillaga en gryta ? Men hey, läste du ens vad jag skrivit ? Att köttet INTE blev segt.

Anonym:Anledningen att köttet blir segt är väl kanske att du inte KAN tillaga det korrekt

Och som tröst till dem som trots att dem kokar och kokar mörar och marinerar sina grytbitar men ändå får dem sega så kan ingen kock i världen få fram en god maträtt av dåliga delar från en seg gammal älgko som dessutom är dåligt hängt och putsat.

I övrigt är kommentarer välkommna.. Ser något äckligt ut så säg det, Verkar inte smakerna passa säg det med om ni känner för det. Men snälla.. Läs innan och kom inte med obefogad skit.


Kommentarer
Emma

Ja håller med dig.

Gjorde gryta i dag med med karekött i stället för grytbitar.

Det är köttet det hänger på tycker jag.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0