Huvudvärk !

Aah vilken huvudvärk jag har ! Eller snarare i nacken kanske.. Möjligtvis båda två. Jobbigt iaf när det inte vill gå över :(

Idag har jag som sagt varit hemma hela dan och städat & donat, bakat, lagat mat och rökt ett hjärta. Sovit en timme på eftermiddagen duschat osv. Såg nyss Dating in the dark och det var ju som väntat ett skitprogram.

Tänkte väl snart fixa ihop någon god kvällsmat innan det är dags för sängen.. Börjar "tidigt" imorn dvs kl:8 men har en sååååå noggrann kund så jag har nästan ångest över att fara dit. Känns ju inge kul när man vet att nån typ ska syna ens jobb med förstoringsglas för att hitta något att gnälla över :S.. Baby är ännu sjuk och ska va hemma imorn med, Jag är avis men ändå bra att jobba så man får nå pengaaar ! På tal om pengar är det ju löning alldeles strax = Skönt !

På Lördag är det ju föresten stora Loppisen på Arcus för er som inte visste det, Höjdpunkten på hela året ju !! Vi ska såklart dit och leta ett vardagsrumsbord i teak, en taklampa till vardagsrummet och gärna någon plastmatta eller fint porslin :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0