Huuh

Huuh, Jag håller på att bli sjuk ! Känner hur det bara eskalerar... Det började med att Emil kände sig hängig idag och nu på kvällen har han hunnit bli helt hes. Jag har känt mig frisk hela dagen men senaste timmarna har jag blivit hängig, fått ont i halsen och blivit snorig. Känns som att jag håller på att få ont i huvet oxå så det är verkligen nåt på g. Fan.. Orka va sjuk jag måste ju jobba !

Ska gurgla med jättesalt vatten nu och sen dricka te med honung och äta nåt vitaminspäckat till kvällis som Svartvinbärssmoothie eller nåt.

Jaja.. Nyss har vi suttit bänkade framför datorn och sett film iaf.. Big Fish ! Bra film, Jag har ju sett den förut men det var så länge sen så :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0