Godernatter

Aaah, Nu börjar jag räkna timmarna för imorn kommer karln hem !!! :D Kan seriöst inte fatta att vi var ifrån varandra flera veckor i rad ibland förut.. Shises !

Ska bara inta min kvällsmat nu så går jag och lägger mig sen.. Är dock inte såå jäkla trött ändå med tanke på att jag stigit upp vid 7 hela påskledigheten. Men vad gör man när man har en inbyggd klocka ? Är väl iofs lika bra att inte skämma bort sig när det snart är dags för jobb igen..

Och på tal om jobb & kvällsmat.. Jag var hemma hos en kund för nån vecka sen och vi babblade på om allt möjligt åsså säger hon att hennes man är som ett barn eftersom han måste ha mat hela tiden som mellanmål, lunch och kvällsmat. - Vilket ju jag oxå gör... 1.Frukost 2.Nåt litet som macka eller frukt/godis etc (Småätande helt enkelt) 3.Lunch 4.Mellanmål igen 5.Middag 6.Äter nåt smått igen som godis, kakor, frukt etc. 7.Kvällsmat och sen börjar det om igen. Och asså många jag känner äter varken frukost eller lunch typ.. Hur överlever man ? 


Jaja.. Nu orkar jag inte tänka på mat nåmer.. Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0