Ett uppmuntrande ord på vägen !

Om jag någon dag blir trött & less på mitt jobb kan jag glädja mig åt att jag har sååå gulliga kunder. Får alltid en massa sms och beröm vilket gör mig peppad att göra ett ännu bättre jobb då det viktigaste för mig faktiskt är att göra alla mina kunder nöjda & glada.

Fick ett sms nyss som gjorde min dag ! :D

"Hej Elina, Du har gjort så fint hos oss idag (och även förra gången förstås) Du är en ängel ! Ha en fin valborgsmässoafton ! Varma hälsningar Kund med familj"


Jobbdagen har dock varit ganska lång & stressig så jag hoppas att jag inte ska bli sjukare eller nåt sånt. Är då ganska hes & snuvig idag men annars känns det mycket bättre ! Jag har jobbat nästan 9 timmar och åkte hem med Emil från jobbet. Lagade hamburgare hemma med klyftpotatis och dressing vilket var jättegott ! :)

Har smaskat på en polkagrisstång och sett lite på tv innan jag satte mig här. Ska kika runt lite men sen skulle jag behöva diska. Bluh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0