En Lista

Senaste köpet
2 påsar mat !.. Eller nej föresten, Bussbiljetten hem idag
Senaste förälskelse
Inte så svårt att räkna ut
Senast förbannad på:
Jag vart förbannad på ett arbetsgivarintyg som min arbetsgivare inte hade som jag skulle få från a-kassan istället som jag inte fått och ja nivet.. Papper & myndigheter. Eller var det dammsugaren med påsen full i mögel som gick sönder när jag hade en våning kvar att dammsuga idag ?
Senaste sms:set var ifrån
Mamma; Tackar tackar
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?
Thank god så har jag aldrig varit en modeslav och behöver därmed inte skämmas för varken harmbyxor, stentvättade jeans eller något annat fult.
I väskan har jag:
Handsprit, Helosan, Pennor, Kollegieblock, Handsfree
Det absolut fulaste som finns
Gult risigt skatbo hår som personen tror är blondt och snyggt.
Har du några känslor?
Haha.. skulle tro det ja.
Mest överanvända ord:
Av mig:
Antagligen någon svordom. Av andra: Helst i helt fel sammanhang. Jag HATAR när folk säger helst där man egentligen ska säga särskilt/speciellt. Exempel; Jag älskar godis, helst choklad.
Vem är bäst på hela planeten?
Jag & Emil, Särskilt tillsammans
Hur smart är du på en valfri skala?
Väldigt
Till frukost äter jag:
Aldrig samma.. Olika mackor med olika pålägg, yogurt eller mjölk med sylt/flingor/musli/frön osv, smoothies, kräm, gröt etc
Här lunchar jag:
I bilen oftast
Hit går jag efter jobbet:
HEM
En onsdagskväll går jag
HEM
På torsdagen vaknar jag
kl 07.30
Har du någonsin?
Googlat dig själv -
 Ja !
 Sökt efter ditt namn på Flashback När man googlar mitt namn kommer facebook upp vilket jag såklart kikade in eftersom jag inte har någon. Det var en annan Elina Nordström.
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen
Nej
Ljugit om din ålder
Ja, Alltid till det yngre för att åka billigare på bussar och liknande.
Druckit slattar - självfallet


Kommentarer
Llou Wilde

"Har du några känslor?" var ju en lustig fråga...

2010-04-06 @ 18:39:44
URL: http://intothewilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0