Det förtjänar jag

Världen har varit lite emot mig de senaste dagarna.. Idag har jag känt mig riktigt less och bestämde mig därför för att tröstäta ostbollar.. Stressade in på Willys mellan två kunde men där var det ombyggnationer som FAN fortfarande och det var typ 10 pers i varje kassakö så jag sket i det och jobbade vidare.

På eftermiddagen fick jag typ årets bästa sms av baby som löd "Jag tänker bjuda oss båda på middag från Subway idag så vi slipper stressa med disk och mat" Vi åt en Spicy Italian båda två som är såå god, Men nästa gång tänker jag prova en ny :)

Eftersom det inte blev några ostbollar bestämde jag mig för att dricka vin idag.. Testade ett nytt jordgubbsvin som heter "Fresita" Inte lika gott som mitt älskade "Mousserande jordgubbsvin" men helt ok på en Torsdag. en maxibag ostbågar fick oxå följa med hem ;)




Fresita får 3/5 av mig

Och mousserande jordgubbsvin får 5/5



Kommentarer
Jennifer

Tack tack :)

2010-04-16 @ 17:32:39
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0