Buick Special -63

Jag har ju helt glömt bort att visa upp gubbens senaste inköp



Har dock inte provkört den ännu men kanske skippar det.. Såhär lät det sist jag skulle köra en av Emils bilar.

Jag: Men lovar du att den är lätt att köra då å inte en massa specialgrejer man måste göra ?
Emil: Jaaa, den är typ lika lättkörd som DSU:n (Som bara laddade ibland, tog i marken på plana vägar, inte gick att lägga i 2an etc) Men den var lättkörd ändå så jag trodde honom.

Så när jag just ska börja köra säger han...

Emil:Men du, Du får inte hålla in kopplingen
Jag: Men vafan, Hur ska jag göra då ?
Emil: Öh..du måste vara snabb annars tappar den trycket.
Jag: *suck*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0