Aah, Frosseri ! :D

Middagen hos Mami var good och jag åt såklart tills jag fick ont i magen.. Bokstavligt talat !

De var gravad lax, snurror med hamburgerkött & pepparrot, avokado+räkor på kavring, löjrom, chevrépaj med italiensk skinka ruccola och soltorkade tomater, Teriyakikyckling med ris och säkerligen något mer ? Inga äckliga ägg iaf ! :D

Nä men maten var jättegod och till efterrätt var det en Äppelpaj med grädde och vaniljsås. Mumsi

Får mitt påskägg först på Måndag för att Jag & Emil vill leta tillsammans så jag väntar tills han kommer hem.. Vi ska ändå till Mamma då eftersom hon fyller år och har sitt kalas :)

På tal om Emil saknar jag honom nå sjuuukt mycket och vill att han ska komma hem nu... Älsklingen <3.. Bara två dagar kvar... Cant wait :D


Puss !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0