Aaah, "Söndag kväll"

Söndag kväll.. Fast ändå inte.. Känns som det fast de är Måndag !

Nu har vi då varit på kalas hos Mamma som fyller år imorgon så hela släkten var ju där så de blev första gången Emil träffade dem :p Hehe men de gick bra och jag åt fika så jag fick ont i magen.. 1 snökaka, 1 nougatruta, 1 jordnötskaka, 1 bit citrustårta och en bit chokladmoussetårta :) Sen fick vi ju såklart våra påskägg men har inte ätit så mycket därifrån av förklarliga skäl ! :D

Sen for vi och handlade mat på willys och hämtade ut ett paket med skor & jacka åt Emil på ica. Nu är klockan plötsligt sent så jag har plockat undan överallt och lagat matlåda åt baby så nu är de bara sängen som väntar !

OH vad jag är glad att ha min gubbe hemma trots att det första han gjorde var att tömma rakapparaten i handfatet (utan att skölja), fyllde bordet med plast och kartonger samt knölade ihop sin jacka på hatthyllan och lämnade väskan ouppackad i hallen. JAG ÄLSKAR DIG <3 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0