ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEN !

Fan jag tror aldrig att jag har längtat mer till helgen än denna vecka ! Ändå ska jag inte göra något annat än att sitta ensam hemma men ändå - Jag slipper jobba ! Har varit så jävla trött i veckan och blir helt slut av ingenting.. Det är ovanligt jobbigt att jobba helt enkelt och jag har fått kämpa mig upp på mornarna vilket INTE är likt mig. Tror inte ja är helt frisk.. Krasslig i halsen å typ kikklig i näsan och rinnig i ögonen. Typ som pollenallergi fast jag inte är allergisk mot pollen + att det är vinter ännu.

Anyhooo.. Jag var så jäkla hungrig när jag kom hem för ca en timme sen så jag blev tvungen att koka nudlar. Så det blir middag senare nångång. Är jäävligt sugen på nåt gott faktiskt.. Typ påskmust, äppelcider, godis och ostbollar :) !

Nu ska jag gå och diska och sen blir det enbaaart degen ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0