Voi Hivatti

Om vi ska dra nån bra liknelse kan vi säga att jag på ett ungefär är lika pigg som ett kadaver !
Har varit sjukligt trött hela dan men givetvis kan jag inte sova, småont i huvet, ont i halsen (Vilket jag haft hela sommaren), hängig, seg, orkeslös... Ja you name it.

Men för att uppväga allt gnäll med något positivt kan jag säga att nu är mitt sockersug som bortblåst ! Emil har ätit massor av kakor här och jag har inte ens blivit sugen trots att jag rört i dem, känt lukten, vet hur dem smakar.. ändå vill jag inte ha. Sen har det ju gått jättebra att komma sig ut på promenader och cykelturer så jag känner mig minsann riktigt duktig ! :)

Vda nu meningen med det här blogginlägget var innan jag svävade iväg åt alla möjliga håll minns jag inte längre ?
Jag kan iaf berätta att jag nu äntligen hittat en bra vinterjacka... Fick hem den idag och den var snygg, känns jättevarm, rätt storlek osv. Great


Nu ska jag snart börja klä på mig och lite sådant innan jag åker iväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0