Upp med hakan !

Nu känns det bättre !, Är fortfarande inte glad eller på jättebra humör men allt känns inte miserabelt iaf. Jag känner mig själv och är väl medveten om mitt knäpphumör och dess snabba vändnigar.

Nu är det iaf så att jag tydligen ska till Umeå imorn.. Jag trodde att jag skulle dit på typ Lördag men då ville baby att jag kommer imorn så då gör jag det. Då hinner vi ju umgås hela helgen istället för bara på kvällarna efter jobbet som det blivit endel nu senaste gångerna. Så nu har jag packat det mesta och åker 13.50 imorn, det är lika bra eftersom bussen är så sjukt full på Fredagarna.


Snacka om att jag flängt runt senaste veckan alltså.. Har kört bil nästan 60 mil och kommer innan veckans slut att ha åkt buss 100 mil. Jisses.


Godnatt på er nu, Jag är jättetrött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0