Up with the rooster

Jaha, Inte lite hurtigt då !

Jag vaknade kl 05 imorse och kunde inte somna om så vid 06 steg jag upp och gjorde frukost åt baby, pussade honom adjö när han for och nu tvättar jag alla hans kläder. Har dessutom hunnit diska !

Idag kl 13.30 ska jag åka iväg till BilDahl och hämta upp baby så far vi till Ånäset (7mil norr om Umeå) för att besikta Amazonen, Det fanns nämligen inte en enda ledig besiktningstid i Umeå så vi måste göra så om den ska bli klar till Lördag. Jaja, Innan dess skall jag iaf vara iväg med alla sopor samt städa ur Volvon.


Jag är världens bästa flickvän, Det råder ingen tvekan om saken ! :)


Minneslista för mig själv.
- Bli klar med tvätten
- Duscha
- Sova
- Äta lunch
- Förbereda middagen
- Sopor + plocka ur bilen



Kommentarer
Anonym

Ja, det är ju lite jobbigt. Nä ja tänkte bara. Det är väl inget speciellt vad jag vet =) Kommer ni till römppä då? Nästa helg dvs?

2009-09-04 @ 16:34:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0