Torsdag

Yey.. Nu är jag uppe ur sängen. Men jag säger såhär - De dagar jag är så trött att jag kan sova halva dagen, Ja då behöver jag det ! Den här ursäkten funkar dock inte på latmaskar som vill det varje dag utan endast på mig som inte kan somna på kvällarna, sover dåligt på nätterna och vaknar före fan på mornarna.

Jag har dock varit uppe en stund i morse och ätit en morot och en nektarin och diskat diskBERGET i köket, ändå finns det disk kvar :O. Ska ta tag i det innan baby kommer hem och kanske ska jag kamma håret, borsta tänderna och klä på mig oxå :D

Jag ska laga scnitzel åt oss till middag och sen ska vi fara och handla, hem med maten och sen till garaget igen. Baby ska fixa en massa men jag vet inte vad jag ska göra där idag.. Jag vågar nämligen bara hjälpa till med dom sakerna som är så enkla att de inte kan bli fel - För visst är det hemskt när man råkar göra fel med nån annans grejer. Huja




In them old, Cottonfields back home.



Kommentarer
elin

blir det byn i helg? :)

2009-09-03 @ 14:38:40
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0