Torsdag

Hmm.. Idag har jag all rätt att vara trött men har dock inte riktigt tid med det.

Först kom Mamma kl 03.30 och sa att hon hade hjärtflimmer och skulle till sjukhuset. Sen vaknade jag av hennes väckarklocka kl 06 och efter det hade jag kryp i benen och var tvungen att stiga upp. Härmed förbannar jag kryp i benen som är så jävla jobbigt och störande eftersom att det bara kommer när man vill sova.

Men iallafall så sen kl 06 har jag hunnit tömma disk, dammsuga hela lghten, byta till rena handdukar på toan, läst tidningen och kanske något mer jag inte minns.

När kvantum har öppnat skall jag cykla dit och köpa lite grejs, sen ska jag till Mattias jobb och skriva ut lite papper inför mitt möte med jobbcoachen imorn. Om jag hinner och orkar ska jag vara på en blomaffär oxå.. Varför får ni se sen :)




Dagens nyttiga frukost.
- Ett fröjd med cream cheese, kalkon och röd paprika
- 2 Körsbärstomater
- Blomkål
- 2 Omega3 tabletter

Rå blomkål är så jävla gott !, Precis som alla andra råa grönsaker oxå är. Så ett tips till alla som inte tycker om grönsaker är att skippa den där frysta och sedan kokade skiten som ingen kan tycka är god. Bläk :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0