Tjött

Pjuuh vad trött jag är ! Kunde inte sova nånting alls på bussen utan fick bara ont i röven. På tvn visade dem Mamma Mia 2 gånger och allvarligt - Vilke jääävla skit ! Sämsta filmen jag sett på länge.. Typ Girl power för klimakterie-kärringar. No Thanks !

Sen finns det en grej som är tråkigare än musikaler.. Att se musikaler utan ljud !

 

Nåväl.. Kom fram till Umeå och blev hämtad av baby som tvingade mig att äta onyttig mat för att han inte hade handlat och för att vi hade bråttom till Garaget. Så vi åt och sen for vi dit.. Jag städade ur bilen, dammsög noga och målade sedan golvet. Emil fixade en ruta som vi silikonade fast och sen var vi klara för idag.

 

Nuuu ska jag inte sitta här med för jag ska hoppa upp i knät på min gubbe och gossa in mig ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0