Stan

Idag har jag varit på stan, Mest för att jag hade möte på AF men sen kikade jag runt lite oxå i jakt på skor och en mössa. Kollade inte alls efter det men provade nå tröjor på h&m och jeansleggings på Gina Tricot.



Har tänkt beställa en sånhär men som tur var provade jag dem i butik och passformen var inte bra alls utan bara lös och hängig typ, XS var helt förstor och ja.. Den var förstor helt enkelt så det blev inget köp.


För ett tag sedan beställde jag denna tröja och I love it. Den är tight, skön, snygg ja allt så jag ville beställa en till men på hemsidan och katalogen finns den bara i fula färger. MEN då i affären idag hittade jag den i jättesnygg knallrosa ! Givetvis fanns den inte i min storlek så jag ska till storheden och leta sen idag och finns den inte där.. Ja då har jag 3 h&m i Umeå att genomsöka.

Historien om jeansleggings orkar jag knappt dra upp.. Man fick inte igenom fötterna i hålen där nere och då har jag ändå små fötter, Man fick joordens plattarsle och dem såg ut som strumpbyxor fram i grenen så no thanks, jag håller mig till riktiga jeans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0