Söndag

Jag hatar att drömma "mardrömmar", Alltså inte såna om att man blir jagad av mördare osv men när man drömmer om att folk beter sig som idioter mot en, att saker som absolut inte får hända händer osv.. Jag är alltid på så jävla dåligt humör när jag vaknar då och kan tillochmed känna mig lite småsur på personen som varit dum mot mig i mina egna drömmar haha.

Som tur var gick då dröm-humöret över när jag steg upp. Det är redan lunchtid så jag ska strax ta och äta jättegoda rester från igår och sen hoppa i duschen. Hitintills har jag mest suttit och letat gamla grejer på Tradera, sökt jobb och lite sådant.



Lite av de grejer som finns på min minneslista på Tradera just nu är:



50-tals taklampa



Handdukshängare från Brevettato.



Kommentarer
Nina Isaksson

Åh, såna drömmar kan verkligen störa en!

Ibland är det svårt att skilja på vad folk gjort i dröm och i verklighet. Sjukt nog. Haha.

Kramar :)

2009-09-20 @ 15:43:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0