Mjau

Ostchnitzel och strips idag till middag, Äter vi något annat börjar jag fundera ?

Anyhow.. Efter jag skrivit det förra blogginlägget gick jag och la mig och sov och sov och sov och sov, Jag vaknade inte förrän 15:30 och då tänkte jag att tur att jag inte har en hustrumisshandlare till man nu för jag hade inte hunnit skura, inte lagat mat och varken duschat eller klätt på mig.

Jag styrde upp situationen genom att kolla på "Mannen som talar med hundar" i en timme och samtidigt lagade jag en god middag. Efter maten hoppade jag i duschen så att vi kan fara iväg och hämta nån sablarns bil. Gör vi något annat börjar jag fundera ?


Jag ska iaf tvinga baby att bära ut allt skrot i bilen så vi kan besöka en container och bli av med det :) I love ordning & reda.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0