MÄTT !!

Uuuh, Ibland tänker jag att "Ja men jag tål nog nästan mjölk ändå.. Det är ju bara ibland jag får ont i magen" Svaret är nej ! Min mage blev inte alls glad efter att ha ätit denna middag men gott var det ! Mums..

Förrätt: Marinerade kronärtskockshjärtan och Ugnsgratinerad brie med tomat på Finn Crisp
Varmrätt: Pepparstek på grönsaksbädd med barbecuepotatis och rödvinssås.
Efterrätt: After eight cheesecake med grädde. Och te med grädde till det.

Göttans var det minst sagt men trist att inte kunna dricka nåt alls eftersom jag skulle köra hem.

Och den där stugan är verkligen fin, det går ju att bo där året runt och det finns en stor fin gäststuga, inglasad balkong, bastu, fristående tvättstuga och så ligger den preciis brevid havet. Tror bestämt att Jag & Emil ska åka dit på Måndag eller nån dag :)
Det är Mattias bror Daniel som äger den och dem bor ju i Dalarna så den är för det mesta ledig :D



Kommentarer
Anonym

Ska vi följa varandra på blogloving? behöver nya bloggar att följa och läsa:)

2009-09-18 @ 23:53:55
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0