Lördag

Denna dag har spenderats med lite allt möjligt.. Som alla dagar brukar börja började även denna med att jag vaknade, sedan steg jag upp och duschade och satte mig efter det vid datorn en sväng. När baby hade vaknat åt vi frukost och for till Mediamarkt, Myrorna och Röda korset, Jag köpte inget men Emil köpte ölglas och en barometer (Lite godis från Godishuset blev det oxå).

Efter affärerna åkte vi hem igen och lagade spagetti med baconsås, Vilade och myste, har sett lite tv, varit på promenad längs älven och nu ätit sviiingod middag i form av Ostscnhitzel och klyftpottis.


Ikväll ? I dont know.. Vi ska vara och hämta en bil och så kanske det blir någon film eller liknande lungt mys.


Kommentarer
Anonym

Ja men gud vad bra, jag personligen tror nog du får haka på. Haha :) Jag trodde först jag jobbade då men icke så nu har jag gjort mig arbetsfri genom att säga att jag har planer, så för oss blir det nog att åka dit i alla fall.

2009-09-13 @ 11:54:43
Elin

Ja men gud vad bra, jag personligen tror nog du får haka på. Haha :) Jag trodde först jag jobbade då men icke så nu har jag gjort mig arbetsfri genom att säga att jag har planer, så för oss blir det nog att åka dit i alla fall.

2009-09-13 @ 11:55:02
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0