Igår - Burträsk

Igår hade jag ju lovat att köra till Burträsk och på Cruisingen där.. Och jag var ju less innan vi hade kommit fram typ haha. Där var det faktiskt en hel del folk.. Mestadels slitna raggare så det var ju lite olikt från skitcruisingar i Piteå med enbart fjortisar som lånat mammas bil.

Vad mer ska jag säga.. Det är inte så jävla kul att vara nykter och chaufför på sånadär tillställningar så jag hade det inte så roligt. Senare var det ju dags att fara hem och som jag anat sov dem andra då så jag blev själv med att hitta hem och hålla mig vaken 10 mil mitt i natten. Jobbigt


Iaf.. En ful grej. På vägen dit och hem körde jag genom Mora, Åland och Göteborg. Kul att bo i en liten by som heter så ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0