Fredag

Tror inte jag skrev något igår efter att jag kommit fram men jag åkte ju då buss såklart.. Toan var trasig - jag var kissnödig. Och fast jag hade tagit med mig en kudde denna gång gick det inte att sova så jag läste i en bok (som jag ska tipsa er om sen för att den är bra) löste korsord och lyssnade på musik. I skellefteå hoppade det på 4 fula feta tjejer.. Som var kanske 23 och ändå betedde sig som 14åringar hela vägen.. Drog i varandras säten, skrattade, skrek och gnällde konstant om hur tråkigt det är att åka buss. Tröttsamt.


Sen köpte vi pizza till middag för att Emil har bestämt att man får äta flottmat en gång i veckan... och efter det såg vi väl på tv och såntdär tills vi skulle sova.
Jag har föresten köpt en ny vinterjacka nu, Det är en sån jag köpte förra året fast en med dunfyllning och en storlek mindre (den förra var en typ tunn kall för stor).



Idag ska jag fara på Jula och köpa en present åt Emil där som han verkligen kommer gilla :D Ska passa på att panta lite burkar samtidigt och slänga lite sopor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0