Fredag !

Nu har ungefär halva dagen gått och baby har åkt vidare upp till byn.. Vi har faktiskt hunnit med en hel massa idag.

- Kl 8 hade jag möte på AF med min jobbcoach
- Tankade
- När jag kom hem åt vi frukost osv
- Var på Växtriket och köpte 2 blommor som jag ska plantera sen
- Kollade oljan i min bil och utrustade den med kupévärmare och isskrapa !
- Öppnade min dator och dammsög den invändigt vilket BEHÖVDES, fyfan..
- Torkade hela databordet, dammsög bakom osv
- Dammsög mitt rum, hallen och köket
- For ut och cyklade.. 7-8 km kanske
- Hem och laga lunch, Hammis åt baby och Sushi åt mig
- Myste på och nu nyss åkte Emil så jag satte mig här.

Ikväll ska jag ut till en stuga vid havet i kallax.. Ska äta god middag där men måste nog sova först för jag är sååå trött !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0