Trött & Kall

Hoff.. Vilken pärs det är att vara på Arcus loppis alltså ! Folk bara bufflar sig fram som idioter och resten står still mitt i vägen. Hoppas innerligt att dem inför förbud på att ta med sig barnvagnar + skrikande barn dit in.

Förutom att man blev galen på allt folk så gick det bra.. Det fanns inte så jättemycket jag kände mig direkt tvungen att köpa så det blev en julklapp åt Emil, en fin glasskål åt mig själv och en jättesnygg plastmatta som Mamma betalade och jag ska få i julklapp.


Bilder på grejerna kommer sen,
Nu ska jag hoppa ner i sängen en stund och gosa med täcket så man slutar frysa :)


Kommentarer
Vickan

Haha ja de var ju synd :P MIlla och jonas var ju där måndag tisdag oxå :D

2009-10-24 @ 16:42:38
URL: http://vickanpickaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0