Torsdag

Torsdag morgon och jag är verkligen skittrött, Somnade sent igår och Emil låg som ett X i hela sängen (Nivet med armar och ben rakt ut åt alla håll) Haha och sen vaknade jag på natten av att han pratade i sömnen "Jag veet jag veet, jag kommer hamna i fängelse för det här" haha jag älskar när folk pratar i sömnen, Very funny :)

Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är att jag har bokat tvätttid, Det blir bara två maskiner så jag är snart klar med det. Ska äta lite frukost och sen går jag nog och lägger mig igen.

Jag behöver föresten inte åka buss hem härifrån för imorn åker vi bil upp tillsammans ist och är i Luleå i helgen. Sköönt, Vi har fått vara så jävla mycket med varandra senaste månaderna :) Är nog det enda positiva med att vara arbetslös oxå, Att ha massor med tid att vara med baby :)


Och en grej till, Nu imorse var det en halv minusgrad tillåmed här i Umeå så nu är det verkligen kall höst på riktigt.. Brrr. Tror skinnjackan får åka in i garderoben snart. To cold


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0