Tjoho

Vad gör du just nu?: Gnager på en nagel.
Drömde du nått inatt?: Fan vänta nu.. Ska komma ihåg den.. Fan jag kommer inte på, Jag har det på tungan och den var jävligt sjuk. Det är allt jag minns.
Hur lång är du?: 1,55
Vill du vara längre?: Nej
Dricker du kaffe?: Inte lika ofta som Te
Har du en digitalkamera?: Självklart, Jag har tillochmed två.
Vilka är ditt favoritpar skor? Mina DC ännu eftersom ja inte gått in Puma.
När drack du sprit senast? Tacksamt länge sen och då syftar jag på månader fria från baksmälla ! :D
Borde man röka på pubar? NEJ
Vilken låt lyssnade du på senast? Ingen aning
Vilken färg har dina väggar? Ljusbrun och röd.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Affisch, tavlor, hylla.. Ja det.
Vad gör du om ett år? Då har jag hus tillsammans med Emil och världens roligaste jobb med fet lön - Om jag själv får välja ;)
Brukar du svära mkt? Kanske endel.
Det dyraste du äger? Hahaha alltså så tragiskt billigt.. Min bil - för 4000 spänn. Flådigt
Vad åt du senast? En groda.. En godisgroda alltså.
Hårfärg? Ljusbrun/mörkblond välj själva.
Vad har du för färg på tandborsten? Vit & Rosa
När gick du upp ur sängen i morse? 11 kanske..
Vad har du ätit idag? Buffé på baan thai, godis, spenatsoppa och en macka.
Vad har du på dig just nu? Ljusblå tofflor, ljusrosa underkläder, ljusrosa mjukisbyxor och en vit Farfarströja
Har du städat på ditt rum? Joovars
Vad gjorde du igår? Var med bjebi
Var är du just nu? I mitt rum
Är det någon annan i rummet? Nej, bara jag
Hur många signaler innan du svarar? Inte så många
Skiter du ibland i att svara? Svinofta.. Jag brukar bli irriterad på att folk ringer mig.
Vad köpte du senast? Mat
Är det nåt du absolut inte äter: Finns väl mycket ja inte gillar.. Typ pannkaka.
Morgon- eller nattmänniska: Har nog blivit mer av en morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Sparare såklart !
Vem är viktigast för dig: Emil, Utan tvekan
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nejnej
Har du några homosexuella vänner: Nooo
Ser du dig själv som tolerant mot andra: HAHA, Behöver jag svara ? Jag är icketolleransen själv.
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Ja dom är ju ganska vidrisch
Äckligaste insekten: Spindlar & getingar typ.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna göra mig osynlig för att kunna vara överallt och snoka på folk utan att dom veet :D:D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Fler piercingar blir det inte men däremot tatueringar.
Gungar du på stolen? Nej det får man inte.
Hur många syskon har du? 6
Är du rädd för blod? Förut svimmade jag av blod.. Nu gör jag inte det längre men JA det är äckligt.
Vad gör du om du får hicka? Tycker det är jobbigt.
Röker du? Nej !
Snusar du? Gärna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0