Tjeee

Hooj !

Idag har jag jobbat och van att vara arbetslös som man är tänkte jag direkt klockan ringde ba "Vafan har jag satt på alarm för, jag har ju ingen anledning att stiga upp?"

Har fått lönespecen för dagarna i September oxå och det vart mer än jag trodde faktiskt :)

Jaja.. Amanda körde hem mig oxå och sen har jag Dammsugit, Tömt disk, Läst tidningar & reklam, Rensat som FAN i min dator som verkligenverkligen håller på att ge upp men nu går det lite bättre som tur var och nu håller jag på med middagen. Det ska bli ugnsstekta rödbetor med chevré och lövbiff idag :) Gott !

Öh.. Ja vad mer då ? Jag måste ta itu med lite vuxengrejer.. Typ fylla i kassakort, betala dyrjävla a-kasseavgift, räkning på tradera, maila min förra chef blablabla... Ja ni hör ju hur jävla tråkigt det låter.


Later....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0