Tisdag

Åååh vad jag är trött fast jag kände mig helt utvilad när jag vaknade.. Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort så det blir Torsdag nån gång ! :D

Fick hem ett paket från Tradera idag oxå som är en julklapp men fortfarande inget brev från min gamla chef... Är alltid ett sånt jäkla tjorv och sölande från det hållet och jag behöver ju papprena så jag kan skicka in mina kassakort nån gång !

Btw klippte ju Mamma mitt hår igår och sen skulle jag toppa luggen lite själv eftersom den blivit mer sliten under tiden jag låtit den växa ut - Skitfult kan jag meddela att det vart !  :D


Nånå.. Nu hade jag inget mer på hjärtat, Är för trött för att komma på något vettigt. Ska göra en kopp te och sedan försöka hitta på nån sysselsättning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0