Söndag

Hallå Hallå, Här sitter jag och fryser ! Hoppas verkligen att jag inte ska bli sjuk nu.. Markus har varit förkyld med feber och Mamma håller på bli så jag vill inte bli smittad.

Tog nyss tempen iaf och hade inte ens 37 så det var ingen fara med det. Sitter med halsduk på nu och har tagit kanjang imorse och ska snart ta te med honung oxå :) Det gäller att kurera sig... Jag blir ju nästan aldrig sjuk så jag är övertygad om att mina metoder fungerar.

Vad har hänt under dagen då ?: Jo jag har varit på Dollarstore och promenerat hem däfrifrån vilket var skönt , Det var jättefriskt och härligt väder så. Sen har jag vädrat sängkläder & dammtorkat. Har sovit en timme nu på dagen oxå fast jag sov länge imorse.. Har verkligen varit trött.


Ikväll ska jag se Ensam mamma söker och bara ta det lungt. Tror jag ska sova tidigt för att jag känner mig hängig och har lite småont i huvet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0