Something new

Eventuellt har ni fått nog av mat-prat idag och jag kan berätta något annat.. Jag skulle kunna skriva om vad jag har gjort idag men det blir en väldigt kort berättelse med tanke på hur lite jag faktiskt gjort. Det enda vettiga är väl att jag städat i skåpar & skafferier och fyllt på burkar och slängt tomma påsar, ställt allt i sin ordning och sådant.

Sen har jag mest glidit runt och druckit te, läst tidningar, ätit, varit sugen på socker, duschat osv.

När jag läste tidningen såg jag att det är stora loppisen i Arcus nu i helgen !! Den är 2 gånger om året men varenda gång har Emil haft annat planerat, jour och sånt... Precis som den här gången. Jag som längtar varje gång efter att vi ska kunna gå tillsammans men det kommer alltid nåt emellan. Ååh


Nu går jag och lägger mig.. Det är bara kallt och tråkigt här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0