Skor !

Jag åkte till stan för att prova & köpa ett par Nike Court Tradition:


Dem fanns inte i min storlek, var fulare irl och ganska hårda & stela  = Osköna.

Så då provade jag ett par Adidas Goodyear ist som är väldigt snygga men dem var oxå rätt hårda och hade tunn sula. Jag letade ju efter ett par lite varmare skor så dem blev det inte heller.



Provade ett par Nike tennis Classic som var sköna och snygga men nej dem fanns bara i vitt så tillsluuut..

Blev det ändå ett par Puma Winterized.. Alltså fodrade och varmare än vanliga gympadojjer :)
Ser skitfula ut på bild men var faktiskt inte så tokiga irl. Då hade jag ju inte köpt dem ;p



Kommentarer
Emma

Men va fan:p vi skulle ju fa måndag-tisdag på stan:P

2009-10-10 @ 15:09:10
URL: http://emmnie.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0