Så genomskinligt

Ååh jag spyr snart på dig !

Hur fan ids du sitta och försvara, förklara, bortförklara och skylla ditt beteende på 100 olika saker.

Vad man gör syns väldigt mycket bättre än vad man säger.. Och vem tror på allt det meningslösa dravvel du skriver. Man ser ju med sina egna ögon hur det egentligen är.

Det fulaste är ju dessutom att ingen anklagar dig för nånting (Eftersom du inte tål att höra det) Men DU anklagar dig själv för dem fel du gör men tror att dem slätas över efter att du skrivit en mil bortförklaringar åt och om dig själv.


"Det är ju inte så, eller ja det kanske är så men så är det ju för alla.. Eller ja inte för alla men det är ju så för mig fast det är ju inte mitt fel och jag har ju faktiskt försökt. Jag kommer ju lyckas för det gör ju alla andra fast jag vill ju ändå inte göra som alla andra för jag skiter i det och kör mitt eget race för det fungerar ju bäst- Eller ja det kanske inte fungerar men blablablabla."

Suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0