Onsdag

Godmorgon Godmorgon !

Givetvis drömde jag inatt att jag skulle missa bussen men det ska jag såklart inte göra.. Tror faktiskt aldrig jag missat någon buss (Förutom lokalbussar). Och allt det här skulle jag såklart aldrig ha sagt för då är det väl precis vad jag kommer göra ? Nej fy.. Jag ska vara klar i extra god tid idag ;)

Det jag har kvar att göra är att packa ner alla hygiengrejer, lägga in ny musik i mobilen, ta ut pengar och köpa frimärken. Det ska jag nog hinna med på 4 timmar :) Ska inte vila nånting alls på förmiddan fast jag är jättetrött så att jag förhoppningsvis kan sova på bussen.. Minns fan inte ens sist jag har kunnat det :S



Nåvääl.. Nu ska jag gå och fixa lite :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0