Måndag mitt i veckan.

Då var även denna dag snart slut och jag längtar mest efter att äta kvällsmat, Jag är såå hungrig efter att ha sett matlagningsprogram på tv ! :p

Idag har jag försökt få lite nytta gjort så som att dammsuga, skicka paket, betala en grej, söka jobb och tagit det lungt en del oxå. Har varit svintrött hela dagen fast jag sovit "middag".


Nä nu ska jag göra någon god kvällis och småkika lite på matakuten innan jag går och lägger mig. Imorn ska jag påbörja ett jobbigt projekt - Att tömma och städa/torka ur hela kylen. Sen ska jag även prova laga en ny maträtt som lät väldigt god :)


Godnatt på er.



Kommentarer
Luxardo

Vad blir det för maträtt då?

2009-10-05 @ 21:59:45
URL: http://luxardo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0