Lördagsplaner

Godmorgon, Lördag !

Jag sitter och äter frukost nu innan jag ska börja göra mig klar.. Ska åka in till stan på en timme ungefär och prova ett par skor på Stadium som åtminstone på deras hemsida fanns i min storlek *Hoppas hoppas dem finns*

Vet inte om jag ska titta på så mycket mer, blir så dyrt då ;) Så jag kanske åker direkt hem och väntar på att bli skjussad till Ängesbyn så jag kan hämta min bil därifrån, Ska ställa den i Gammelstan istället åsså kanske det blir att skifta till vinterdäck under helgen. Kör då med sommardäcken idag iaf.. Förstår inte riktigt hysterin som blir varje år och folk kör av vägen hit och dit - Hur kan man bli överaskad varje år över att det HERREGUD blir halkigt när det är fuktigt i luften och minusgrader på vägen. Jisses..


Det var väl egentligen alla planer jag hade för dagen ? Stan & hämta bilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0