Lördag !

Hej !

Efter en natts sjukt skön (Men för kort) sömn vaknade vi idag vid 9. Åt frukost och for å kikade på Myrorna & Röda korset men hittade inget vi ville ha. For hem och såg en jäkligt bra film som hette "The Worlds fastest Indian".

Har vilat lite och legat på spikmattan och sen vart det så att vi åt middag på restaurang.. Thaiköket hette den och var helt ny för oss. Det var OK, Lite skabbigt men billigt. Min mat var jättegod men Emil blev väldigt besviken på sin eftersom att hans fläsk var mycketmycket torrare och smaklösare än mitt och hans "Fläskfilé med brytbönor" snarare var ett hav av grönsaker med lite fläsk medans jag som beställt "Fläskfilé med grönsaker" fick mycket mer fläsk än honom. Det var så synd om stackaren så han fick en del av mig :)... Det var ganska billigt där iaf så vi kommer kanske äta där fler gånger.

Efter det har vi hälsat på Emma & Ville i några timmar där även Ida & Niklas var. Emil drack lite öl med dem och jag körde hem.


NU ska vi sova, Fyfan vad jag är trött !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0