HAHA ?!?

Alltså Camilla i idol ??
Jag skulle skjuta mig själv i hennes skor..

Först får hon kritik som fan för allt hon gör eftersom hon bara gör allt till schlager och skit.
Sen höll hon på att åka ut igår eftersom hon gjorde om My heart will go on till en typ uptempo,schlager,discoskitlåt.

SEN, Började hon hoppa runt på schenen och trodde att hon gått vidare när dem sa att Karolina gjort det.

IDAG, Fick hon otroligt nog en chans till och gjorde då Hallelujah till samma upttemposkitschlager !! Vad är felet hos människan ?

Det slutar dock inte där utan när juryn skäller ut henne för att hon förstör alla låtar, inte tar till sig nåntin, bara gör schlager och är med i helt fel tävling.. DÅ börjar hon tjaffsa emot - Nej nej men asså jag vill ju så gärna visa er jag vill ju det blabla.

Piiinsamt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0