Gubbar & Cepeskallar

Idag när jag skulle åka hem från AF och var påväg upp mot stan (Nivet i stora 4vägskorsningen vid Willys). Så tröck jag på knappen och väntade på grön gubbe, Det var svinmycket trafik och det tog otåligt länge. Tillslut började det bli rött här och där & inga bilar kom så jag kunde gå över fast jag inte fått grönt än.

Gick över vägen, inga bilar kom.. Men när jag kommit fram till andra sidan står där en ful gammal gubbe:

Gubben: SER DU INTE ATT DET ÄR RÖTT ?!
Jag: Ja men det kommer ju inga bilar
Gubben: IDIOT !
Jag: (Tänker ungefär absolut ingenting alls och kläcker efter en halv hundradel ur mig) Ja men detsamma cepeskalle !


Jag har alltid hört att Cepeskalle är det ord man ska satsa på för att vinna en argumentation. Typ lika effektfullt som DUJA och ERU.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0