Godnatt

Nu ska jag gå och sova tänkte jag.. Åt alldeles nyss två rostade polarbröd med räkost - I LOVE MJUKOST ! Men äter det väldigt sällan pga det är dyrt, jag tål inte mjölk och det är mycket tillsatsämnen i ser jag nu när jag fått upp ögonen för det.

Imorgon ska jag berätta för er hur man tillverkar margarin, Förhoppningsvis får det många att inse att lätta, lätt & lagom och liknande produkter enbart är skit och att naturligt smör är det allra bästa. Är väl en rätt vanlig tanke att lättmargarin ska vara nyttigare eftersom fetthalten är lägre men när man får veta vad det består av istället för naturlig ko-mjölk vill man typ.. Eh spy ?

Jag tänkte lägga in bilder och recept också för idag har jag nämligen gjort mina alldeles egna köttbullar <3 Mums !

Tycker ni att det bröjar bli tråkigt att jag bara skriver om en massa mat ?.. To bad för jag är nämligen mitt uppe i en matperiod just nu :)


Nej juste.. Sova var det !
Godnatt.



Kommentarer
a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-08 @ 03:05:54
URL: http://aboutveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0