Godnatt

Hej, Jag svettas... Men det var inte det jag skulle berätta egentligen. Men det är fan jävligt varmt.

Jag har nyss varit till Persön och lämnat Emil för att han skulle åka upp resten av vägen med Emma & Ville... Och Arvid såklart. Anyhow så körde jag hans nya bil då.. En 140 (såklart) men det var första gången jag provade och det var skönt att få göra det eftersom jag funderat ganska mycket på att kanske nästa bil skulle bli en sån och då kan det ju vara skönt att veta vad det är man köper.

Det var ju ingen compakt direkt men den var ganska trevlig ändå.. Förutom att den gick som ett durkslag och hackade & röck hela dagarna. OCH det största problemet av allt - Jag nådde typ inte gaspedalen !... Jaha ingen som är chockad ? Nehe.. Nä men alltså den var skitlångt bort och man var tvungen att trycka ner den ganska mycket innan något hände så jag fick sitta med helsträckt ben.. Men som sagt. Annars var det en bra bil.

Imorn är det såklart loppis för hela slanten som gäller ! Ska stiga upp tidigt och duscha före åsen fara dit och köa hehe :D


Ja... men nu vart vi trötta. Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0